Sayfalar

OYUNCAK BEBEK YAPIMI





  Kız çocuklarının gedikli oyuncağı bebekleridir. Uzun çocukluk günlerinde yanımızdan ayırmadığımız, geceleri sarılarak uyuduğumuz bebeklerimiz pek çoğumuzun hala gizli bir köşesinde o günlerin anısına saklanmaktadır.

maviş kız el sallıyor


Bu gün çocuklarımız için organik yünlerden iki şişle kolaylıkla örebileceğimiz oyuncak bebekler örüyoruz. Rengini, büyüklüğünü ve süslemesini yine size bırakıyorum. Ben  basit örgü şemasını size verip , hayal gücünüzü harekete geçirmenizi isteyeceğim.


Parçalar




  • Malzememiz; 2,5 numara şiş
                50 gram organik ip
                İçini doldurmak için yeteri kadar misket elyaf
                Parçaları birleştirmek için iğne
                süsleme için malzemeler



kızımız rahatça oturup

oyuncak bebek yapılış şeması

kızımız yatabiliyor






Yapılışı; Bloğumu takip edenler daha önce tasarladığım tavşanı hatırlayacaklar, bebekte de aynı şemayı kullandım. Sadece kulakları örmedim. Ve kafasını ön ve arkayı artırmadan eşit çalıştım. Kol ve bacakları vücuda dikerken bağlayarak ve dairesel hareketler yapabilecek şekilde rahat dikersek oturup kalkabilen kol ve bacaklarını hareket ettirebilen oyuncaklara sahip oluruz. Her zaman dediğim gibi biraz sabır ve itina ile çok güzel sonuçlara ulaşacağınızdan eminim. 


herkesi çok seviyor maviş kız



Ben burada çocuklar için oyuncak üretmekten çok mutlu oluyorum, onları sahiplenecek sizlere de aynı mutluluğu diliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder